همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز :
بارديد ديروز :
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته :
بازديد ماه :
بازديد سال :
بازديد کلي :

مشکلات تلفن همراه

از این پس می توانید مشکلات تلفن همراه خود را با کارشناسان ما رفع عیب نمایید. گوشی های همراه که امروز خیلی گسترده شده اند و در سه سیستم عامل اصلی اندروید آی او اس مایکروسافت و... درحال تولید هستند همانطور که خوب و باکیفیت می باشند گاهی با مشکل مواجه میشوند. مانند هنگ کردن گوشی. کند کارکردن تلفن.خالی شدن سریع شارژو...بیشترین مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه می شوند. همراه رایانه خدماتی مانند فلش کردن گوشی.ریکاوری اطلاعات موبایل.ریستور کردن گوشی ایفون و آی او اس.آموزش های پر کاربرد و پاسخ به تمامی سوالات شما در زمینه موبایل و گوشی می دهد.

مشکلات گوشی های اندرویدی

تلفن ها و گوشی های اندرویدی نیز که مشکلات زیادی می توانند برای کاربر ایجاد کنند مانند وصل نشدن به وای فای و...که در این مواقع با فلش کردن و ریختن مجدد اندروید درست می شوند. ما به شما آموزش فلش کردن و ریختن اندروید کاستوم و یا اصلی را با نرم افزار odin آموزش می دهیم.

مشکلات ای او اس

موبایل های شرکت اپل که  واقعا جزو بهترین گوشی های بازار محسوب می شوند در بعضی مواقع نیاز می شود که ریستور شوند که باز همراه رایانه می تواند آموزش ریستور کردن تلفن را به شما اموزش دهد.یکی از مشکلات ای او اس هنگی پس از جیلبریک کردن است.



امتياز : نتيجه : 6 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 6


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : مشکلات تلفن همراه , مشکلات گوشی های اندرویدی , مشکلات ای او اس , ریستور کردن تلفن , مشکلات گوشی ,
بازديد : 1309
تاريخ : چهار شنبه 25 اسفند 1395 زمان : 12:43 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات